ankieta

Zwyczaje i warunki zakupowe nabywców produktów

Szanowni Państwo,
Katedra Marketingu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie przeprowadza badanie dotyczące zwyczajów i warunków zakupowych nabywców produktów powszechnej konsumpcji (artykuły żywnościowe, kosmetyki, chemia gospodarcza, artykuły papiernicze) w różnych sklepach. Badanie obejmuje różne typy gospodarstw domowych, prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytania w kwestionariuszu przez osobę (osoby) najczęściej dokonującą/ce zakupu artykułów codziennego użytku.

Badanie jest anonimowe i służy wyłącznie celom naukowym. Udzielenie spontanicznych odpowiedzi na poniższe pytania zajmie Państwu ok.10 minut.
Z góry bardzo dziękuję za udział w badaniu i poświęcony czas.

Kierownik Katedry Marketingu UMCS w Lublinie
Prof. dr hab. Genowefa Sobczyk
[email protected]

Zaproszenie do udziału w badaniach naukowych nie narusza Ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną